Diplomatic International School

Studying forum of the D.I.S. school in Riyadh
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Poll
How you feel with the forum?
It is excellent
65%
 65% [ 28 ]
It is a step to the right way
23%
 23% [ 10 ]
It needs major enhancements
9%
 9% [ 4 ]
It is not neccessary
2%
 2% [ 1 ]
I don't know how to use it!
0%
 0% [ 0 ]
Total Votes : 43
Latest topics
» Meet The Spartans Dual Audio Eng Hindi
Sun Jun 08, 2014 7:12 am by trudwin

» Lynda.com_Learning_Dreamweaver_4-adds
Sat Jun 07, 2014 9:41 pm by trudwin

» Lynda.com_Learning_Dreamweaver_4-adds
Sat Jun 07, 2014 9:40 pm by trudwin

» Video Seks Brunei
Sat Jun 07, 2014 2:00 pm by trudwin

» FAKE.WEBCAM.7.3.FULL.KEYGEN.WORKEDFAKE.WEBCAM.7.3.FULL.KEYGEN.Wdcus
Sat Jun 07, 2014 12:41 am by trudwin

» TreeSize Professional V5.3.4
Thu Jun 05, 2014 11:11 pm by trudwin

» Voxengo Elephant VST V2.6 Incl KeyGen-BEAT
Fri May 30, 2014 2:07 pm by trudwin

» EJay DJ Mixstation 3 -
Fri May 30, 2014 10:54 am by trudwin

» Ancient Secrets Mystery Of The Vainishing Bride Setup
Thu May 29, 2014 6:47 am by trudwin

Keywords
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password

Share | 
 

 واجب التعبير

Go down 
AuthorMessage
Mimas



Posts : 7
Join date : 2010-02-03

PostSubject: واجب التعبير   Sun Feb 14, 2010 5:25 am

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

فعلت واجب التعبير
تأمل النعم التي خلقها الله
مثل البحر الذي يعطينا فوائد كثيرة
و الشجر الذي يعطينا الفاكهة
ميماس
4/a
Back to top Go down
View user profile
T.Aesha



Posts : 42
Join date : 2010-01-30

PostSubject: Re: واجب التعبير   Sun Feb 14, 2010 10:19 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


إلى ميماس الجميلة صاحبة الصوت العذب

تعبيرك جميل وعباراتك معبِّــرة جدًا

ولكن أين محمود بلغيه سلامي وأتمنى أن يشارك في التعبير مثلك يا ميماس
أستاذة : عائشة
أراكم قريبًا جدًا بإذن الله
Back to top Go down
View user profile
 
واجب التعبير
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Diplomatic International School :: Languages :: Arabic Section :: Grade 2-
Jump to: